صفحه میرزا محمد ابراهیم عطائی ( دبیرچی )

مجموعه برداشت ها، خاطرات و آموزش های ابراهیم عطائی

الان که دارم این مطلب رو می نویسم تولید محتوای قسمت اول موج کیهان و ضبط فایل صوتیش به پایان رسیده و تولید محتوای قسمت دوم هم در دست انجام هست. راستش رو بخواین هنوز سرعت کار هنوز خیلی پایینه بنظرم. ظاهرا چاره ای نیست جز اینکه یک تیم تشکیل بدم و وظایفی بهشون بسپرم تا بلکه امور کمی سرعت بگیره. اما چیزی که ازش کمی واهمه دارم کنترل کردن یک تیم هست اینکه به وظیفه محوله به خودشون متعهد باشن و دل بسوزونن. گرچه موج کیهان در ابتدا یک تیم شش نفره بود و الان هم هفت نفر هستیم، ولی در تولید محتوی فقط دو نفر فعالیت دارن. که یکیش خود منم و یکی از دوستانی که در توییتر افتخار آشنایی باهاشون رو داشتم.

آوردن افراد به تیم موج کیهان یک مساله دیگه هم داره این که این طرح قرار نیست به این زودی به درآمدی برسه مگه اینکه معجزه ای رخ بده! و این بعنی برای زحمت کشیدن افراد هیچ دستمزدی در نظر گرفته نمیشه. این طرح در حال حاظر فقط به خودش متکیه و از هیچ جایی حمایت مالی نمیشه تا حداقل بر اون اساس بشه افرادی رو جذب کرد …

این یعنی افرادی که به موج کیهان میان باید از مشتاقان زبان انگلیسی و یا علاقه مندان به علم نجوم باشن که بخاطر عشق و علاقشون پای کار می مونن و انجامش میدن. راستش رو بخاین قبلا خیلی راحت می تونستم این دست از افراد رو پیدا کنم و جذبشون کنم، مثل کاری که برای اطلس نجوم آسمان مهر انجام دادم { پروژه ای برای تدوین یک جزوه آموزشی ساده نجوم مقدماتی به جهت یکسان سازی تدریس در دوره های آموزشی موسس علوم آسمان مهر}، ولی الان واقعا نمی دونم افراد تیمم رو از کجا و چطور جذب کنم؟! اگه کسایی رو میشناسین که علاقه مند باشن به ترجمه و یا نجوم، خیلی خوشجال میشم بهم معرفیشون کنین و در حقیقت با این کار لطف بزرگی کردین! چون اونقدر کار هست که اگه صد نفر هم جذب این طرح بشن برای نفر صد و یکم هنوز جا برای فعالیت هست. و اینکه من رو از کجا پیدا کنین؟ 

من مجددا شمارم رو اینجا وارد می کنم تا از این طریق باهام در ارتاط باشین. با این شماره تقریبا می تونین منو هر جایی در فضای مجازی پیدا کنین! و یک ایمیل هم بهتون می دم که در صورت تمایل ایمیل بزنین.

شماره تماس: ۴۲۰۲ – ۷۸۱ – ۰۹۳۷

آدرس رایانامه موج کیهان: info.mojekeyhan@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا سوال امنیتی را پاسخ دهید. *