صفحه میرزا محمد ابراهیم عطائی ( دبیرچی )

مجموعه برداشت ها، خاطرات و آموزش های ابراهیم عطائی

بیشتر از یک هفته به روز کارگاه مونده و هنوز هیچ کاری نکردم، فقط نحوه صحبت کردنم رو در جمع اخترزیستی ها متصور می شوم. نیت دارم تا با دکتر واقعی یک قرار ملاقات بزارم. کاش وقت داشته باشن برای من ….
چهارشنبه ۹۴/۰۸/۲۰
پس از کلنجار رفتن فراوان با تنبلی خودم به دکتر پیام میدم و درخواست ملاقات می کنم، خوشبختانه بهم وقت میدم، واقعا عالیه!! اما ته دلم می ترسم! اگه استاد از ایدم بدش بیاد یا کلا ردش کنه چیکار کنم؟؟؟؟
یکشنبه ۹۴/۰۸/۲۳ ساعت هفت بعد از ظهر
الان از اتاق استاد واقعی آمدم بیرون! هوا واقعا سررررده! اما بازخورد ها عالی بود! گرچه ایده های جدیدی در رابطه با ارائه بهم دادن، مثل استفاده از توزیع پوآسون به جای توزیع دوجمله ای در محاسبه احتمال و استفاده از قالب امید ریاضی توزیع دو جمله ای، به جای قالب اصل شمارش در معادله دریک ، بسیار جالب بود.

چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۲۷

پاورپوینت ارائه خودم رو دوباره مینویسم، از رنگ بندی فرمت داده شده توسط آیوتا اصلا خوشم نمیاد

پنجشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۲۸

بعد از تمام شدن کار،بعد از یک هفته واقعا سنگین در اداره، مستقیما میرم ترمینال و سوار اتوبوس میشم ، اندکی بعد از حرکت اتوبوس به طرز عجیبی دلم میگیره و تا چهار ساعت بعد شدت گرفتگی افزایش پیدا میکنه. اصلا نمیتونم خوب بخوابم

جمعه ۱۳۹۴/۰۸/۲۹

ساعتای هشت صبح، رسیدم تهران، برای مشهد ساعت شش عصر بلیط گرفتم و رفتم سمت مترو برای اولین بار در تاریخ عمرم یه جای خالی برای نشستن در مترو دیدم، القصه خودم رو رسوندم پارک ریحانه و الان هم در خدمت دوستان هستم و شخصا خستگی سفر واقعا اثر کرده و چشمام سنگین شده. در کل کارگاه بسیار تخصصی و سطح بالا برگزار شده! ساعت ۲ خدا بخواد دایی مصطفی میاد دنبالم و ….

اوه، الان داره میزنگه ! باید برم فک کنم!

راستی یه چیز جالب اینکه اینجا اینترنت ۴G آنتن میده! سرعتشم خوبه!

 

—————————————————————————————————————————–

 

پ.ن: وبسایتم هر هفته یکشنبه راس بیست و سی دقیقه به روز میشه

تحریر شده بتاریخ بیست و سوم آبانماه سنه یکهزار و سیصد و نود و چهار هجری خورشیدی

عکس سربرگ: خودم در تهران، چمران، مسیر شمال به جنوب، بعد از کارگاه اخترزیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا سوال امنیتی را پاسخ دهید. *