صفحه میرزا محمد ابراهیم عطائی ( دبیرچی )

مجموعه برداشت ها، خاطرات و آموزش های ابراهیم عطائی

موج کیهان در واقع یه طرح آموزش نجوم برای عموم مردم از طریق فایل های کوتاه زمان صوتی بود، خصوصا علاقه مندان به علم نجوم. طرحی که ایده ی اولیش توسط دوست خوبم میلاد قیروانی مطرح شد و خب واقعا از ایدش خوشم اومد.

این ایده شاید حدود سه سال پیش، زمانی که هنوز سرباز بودم مطرح شد و خب طبیعتا تولید محتوی که میشه گفت تقریبا مهم ترین قسمت کار بود طبق معمول به عهده ی من بود و من هم دست تنها.

بدیهی بود که تنها بودن و تبلی های مضاعف من مثل همیشه کار داد دستم و موج کیهان تنها دو قسمتش ضبط شد. در تمام این مدت من فقط داشتم به موج کیهان و تغییراتی برای بهتر کردنش فکر می کردم. باید چیکار کنم تا پروژه ای بهتر تحویل بشه و پر مخاطب تر باشه؟

بنا بود برای موج کبهان اپلیکیشن و نمادی درست و حسابی طراحی بشه. ولی در طی این مدت داشتم به این فکر می کردم که داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی چندان لازم نیست و نمی تونه خیلی مثمر ثمر باشه. پس بنا رو روی شبکه هایی اجتماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام گذاشتم که بشه از طریق اونها، موج کیهان مخاطب خودش رو پیدا کنه. بنظر عقلانی تر میومد.

مشکلات عدیده ای برای اجرای این طرح وجود داره که سعی می کنم به مرور ازشون بنویسم. ببخشید که بحث رو خیلی ناگهانی تمومش کردم. ولی قصد دارم این سری پست ها رو ادامه بدم و طبیعیه به موضوعاتی برای آینده نیازمندم. پس با اجازتون همین جا بحث رو تموم می کنم تا ارسال های آتی.

 

2 پاسخ

  1. موفق باشییییید
    اون دو قسمتی ک ساخته شده رو از کجا میتونیم پیدا کنیم؟ منتشر شده آیا؟

    1. اون دو قسمت به علت اینکه برای بار سوم محتوای موج کیهان و شیوه ی کار رو تغییر دادم، هیچوقت منتشر نشد متاسفانه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا سوال امنیتی را پاسخ دهید. *